Książka w przedsprzedaży to zawsze taki dreszczyk emocji. Jeśli nie lubisz ryzyka i czekałaś na pierwsze recenzje, mam dwie dobre wiadomości.

Pierwsza: Możesz być spokojna, czytelniczki są zadowolone.

Druga: Mamy już trzecie wydanie – wysyłam książki od ręki.

+ 9 zł wysyłka

TRZECIE WYDANIE BĘDZIE DOSTĘPNE PO 12 SIERPNIA

 

W sumie mamy trzy warianty:

1.    Znasz mnie od jakiegoś czasu, moje treści i wiedzę, którą przekazuję, ufasz mi. Myślisz: „ta książka ma szansę być ciekawa, biorę, ten kot w worku, już nie raz okazał się tłuściutkim okazem”.

2.    Znasz mnie tylko trochę, gdzieś Ci mignęło parę postów, może jakiś live, weszłaś do naszej grupy właścicielek sklepów stacjonarnych i widzisz, że życie tam toczy się jakością. Myślisz: „ta książka pomoże mi rozjaśnić parę ważnych punktów mojego życia biznesowego, a może nawet ciut więcej. Biorę, taka inwestycja nie może pójść źle”. Chociaż… mogłabyś mieć za to na przykład dwa wina, pomadkę albo T-shirt.

3.    Nie znasz mnie wcale, ktoś Ci podrzucił link, albo przypadkiem znalazłaś się tu i tak się rozglądasz, co tu dają? Jeśli jesteś właścicielką sklepu stacjonarnego albo może marzysz o otwarciu takiego, to ta książka jest dla Ciebie.

ALE CO JEST W ŚRODKU?

Znajdziesz w niej między innymi odpowiedzi na następujące pytania:
Gdzie otworzyć sklep i czym kierować się przy wyborze lokalu?
Na jak wysoki czynsz możesz sobie pozwolić?
Na, co zwrócić uwagę przy wyborze dostawców?
Czy mieć i jak skonstruować kartę stałego klienta?
Jak zorganizować event, na który przyjdą klienci?
Jak zarządzać kasą, żeby zarabiać?
Canalizować, i jak żeby zakupy były udane?
Jak schodzić z wartości towaru pod koniec roku?
Jak sprawić, żeby klient został wierny na długo?
Jak radzić sobie z reklamacjami?
Jak zatrudnić idealnego pracownika?
Jak komunikować się skutecznie w social mediach?
Jak przetrwać trudne miesiące na przykład w przypadku pandemii?
Jak zaistnieć w świecie online?

Znajdziesz w niej ogrom wskazówek, miejsce na notatki, linki do zewnętrznych materiałów, które dla Ciebie przygotowałam.

I mnóstwo Sochy.

Być może nawet poczujesz, że szczerze rozmawiamy. Jak podczas dobrego drinka. Będą momenty, w których poczujesz, że czytam Ci w myślach, będą też takie, w których zamkniesz szybko książkę i odłożysz zaniepokojona. Ale potem wrócisz. Jestem pewna. Ale jak na porządną stronę sprzedażową przystało, napiszmy dokładnie, dla kogo ta książka jest, a dla kogo nie.

DLA KOGO?

Warto ją kupić jeśli:
zamierzasz otworzyć swój sklep,
masz już swój sklep i chcesz usystematyzować swoją wiedzę lub ją pogłębić,
szukasz nowych możliwości rozwoju Twojego sklepu i podniesienia paragonów,
chcesz zbudować lepsze relacje z klientami,
czujesz, że czas na lifting twojego butiku lub trochę zmian,
po prostu lubisz Sochę laughing

Nie kupuj jej jeśli:
× jesteś wymiataczką w swoim biznesie (chyba że lubisz Sochę i chcesz wesprzeć jej przedsprzedaż, to zapraszam),
× wiesz wszystko o wszystkim w zakresie prowadzenia sklepu i mogłabyś sama machnąć taką książkę,
× nie masz ochoty przyglądać się działaniom swojego sklepu, bo to nie ten czas,
× nie lubisz Sochy wink

+ 9 zł wysyłka

TRZECIE WYDANIE BĘDZIE DOSTĘPNE OD 12 SIERPNIA

 

O AUTORCE

Ma certyfikat treneracoacha biznesu, ale zdecydowanie bardziej czuje się mentorką inspirującą do zmian i piekielnie dobrym szkoleniowcem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pomaga głównie małym sklepom stacjonarnym, które borykają się z trudnościami w zarządzaniu finansami, towarem. Pomaga sprzedawać skuteczniej i odczarowuję analizy.

Kocha adrenalinę i granie w otwarte karty, a klientki nazywają ją niekiedy Magdą Gessler od butików. Lubi pisać mocne teksty, nieszablonowe, również do pism branżowych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy od razu wyślesz mi książkę?

Tak, wysyłam książkę od ręki, w kolejności zamówień.

Czy to dobra decyzja dla mojego biznesu?

Jestem przekonana, że tak. Ale to Ty decydujesz, czy wchodzisz w to z nami dalej.

Ile stron ma książka?

W książce są 264 strony.