Nie znasz mnie wcale, ktoś Ci podrzucił link, albo przypadkiem znalazłaś się tu i tak się rozglądasz, co tu dają? Jeśli jesteś właścicielką sklepu stacjonarnego albo może marzysz o otwarciu takiego, to ta książka jest dla Ciebie.

Znasz mnie tylko trochę, gdzieś Ci mignęło parę postów, może jakiś live, weszłaś do naszej grupy właścicielek sklepów stacjonarnych i widzisz, że życie tam toczy się jakością. Myślisz: „ta książka pomoże mi rozjaśnić parę ważnych punktów mojego życia biznesowego, a może nawet ciut więcej. Biorę, taka inwestycja nie może pójść źle”. 

Znasz mnie od jakiegoś czasu, moje treści i wiedzę, którą przekazuję, ufasz mi. Myślisz: „ta książka musi być ciekawa, biorę, to co Aga tworzy, zawsze okazuje się petardą”. Dziękuję!

 

+ 15 zł koszt przesyłki

CO JEST W ŚRODKU?

Znajdziesz w niej między innymi odpowiedzi na następujące pytania:
Gdzie otworzyć sklep i czym kierować się przy wyborze lokalu?
Na jak wysoki czynsz możesz sobie pozwolić?
Na, co zwrócić uwagę przy wyborze dostawców?
Czy mieć i jak skonstruować kartę stałego klienta?
Jak zorganizować event, na który przyjdą klienci?
Jak zarządzać kasą, żeby zarabiać?
Co analizować, i jak żeby zakupy były udane?
Jak schodzić z wartości towaru pod koniec roku?
Jak sprawić, żeby klient został wierny na długo?
Jak radzić sobie z reklamacjami?
Jak zatrudnić idealnego pracownika?
Jak komunikować się skutecznie w social mediach?
Jak przetrwać trudne miesiące na przykład w przypadku pandemii?
Jak zaistnieć w świecie online?

Znajdziesz w niej ogrom wskazówek, miejsce na notatki, linki do zewnętrznych materiałów, które dla Ciebie przygotowałam.

I mnóstwo Sochy.

Być może nawet poczujesz, że szczerze rozmawiamy. Jak podczas dobrego drinka. Będą momenty, w których poczujesz, że czytam Ci w myślach, będą też takie, w których zamkniesz szybko książkę i odłożysz zaniepokojona. Ale potem wrócisz. Jestem pewna. Ale jak na porządną stronę sprzedażową przystało, napiszmy dokładnie, dla kogo ta książka jest, a dla kogo nie.

DLA KOGO?

Warto ją kupić jeśli:
zamierzasz otworzyć swój sklep,
masz już swój sklep i chcesz usystematyzować swoją wiedzę lub ją pogłębić,
szukasz nowych możliwości rozwoju Twojego sklepu i podniesienia paragonów,
chcesz zbudować lepsze relacje z klientami,
czujesz, że czas na lifting twojego butiku lub trochę zmian,
po prostu lubisz Sochę laughing

Nie kupuj jej jeśli:
× jesteś wymiataczką w swoim biznesie (chyba, że jesteś po prostu ciekawa tej lektury i masz trochę wolnego czasu),
× wiesz wszystko o wszystkim w zakresie prowadzenia sklepu i mogłabyś sama machnąć taką książkę,
× nie masz ochoty przyglądać się działaniom swojego sklepu, bo to nie ten czas,
× nie lubisz Sochy wink

+ 15 zł koszt przesyłki

POZNAJ OPINIE CZYTELNICZEK

O MNIE

Mam certyfikat trenerki, coachki biznesu i profilerki behawioralnej, ale jestem też mentorką inspirującą do zmian i jestem piekielnie dobrym szkoleniowcem z 25-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pomagam sklepom, butikom i salonom stacjonarnym, które borykają się z trudnościami w zarządzaniu finansami, towarem. Pomagam sprzedawać skuteczniej i z lekkością i odczarowuję analizy.
Kocham adrenalinę i granie w otwarte karty, a klientki nazywają mnie niekiedy Magdą Gessler od butików. Lubię pisać mocne teksty, nieszablonowe, również do pism branżowych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy od razu wyślesz mi książkę?

Tak, wysyłam książkę od ręki, w kolejności zamówień.

Czy to dobra decyzja dla mojego biznesu?

Jestem przekonana, że tak. Ale to Ty decydujesz, czy wchodzisz w to z nami dalej.

Ile stron ma książka?

W książce są 264 strony.

Czy dostanę fakturę?

Tak – podaj dane w zamówieniu, a dostaniesz fakturę drogą mailową.

Czy ta książka jest bardziej dla początkujących, czy zaawansowanych?

W książce znajdziesz mnóstwo wskazówek bez względu na to, na którym etapie prowadzenia własnego sklepu stacjonarnego jesteś. Warto też spojrzeć na niektóre rzeczy z lotu ptaka lub świeżym okiem, zwłaszcza po kilku lub kilkunastu latach działalności, kiedy rutyna może zakraść się do Twojego biznesu