Masz aspiracje, aby Twój sklep stał się liderem na rynku i pragniesz wdrożyć najlepsze praktyki branżowe?
Tworzenie Skutecznych Procedur dla Twojego Zespołu KROK PO KROKU
Dwudniowy MASTERCLASS online na żywo
część 1: 16 listopada godz. 20:00 (czas trwania: 2 h)
cześć 2: 23 listopada godz. 20:00 (czas trwania: 2 h)

✓ Jesteś właścicielem/właścicielką sklepu stacjonarnego, w którym aktywne doradztwo i obsługa klienta mają kluczowe znaczenie?
✓ Czujesz, że Twój zespół potrzebuje lepszych procedur działania, aby zwiększyć wydajność, poprawić obsługę klienta i rozwiązywać konflikty?
Mój masterclass „Tworzenie Skutecznych Procedur dla Twojego Zespołu” jest dokładnie tym, czego potrzebujesz!
Rezultaty jakie osiągniesz po spotkaniu:
✓ Zwiększona efektywność działania Twojego zespołu.
✓ Mniej konfliktów, więcej harmonii w pracy.
✓ Większa lojalność i zadowolenie klientów.
✓ Redukcja błędów w obsłudze klienta.
✓ Wzrost kompetencji i samoświadomości członków zespołu
✓ Szablon tworzenia procedur i 2 gotowe wybrane procedury.
Dlaczego warto wziąć udział?
✓ Skuteczność w codziennym działaniu: Mój masterclass pomoże Ci stworzyć i wdrożyć skuteczne procedury działań codziennych. Dzięki temu Twoi pracownicy będą działać z większą pewnością siebie, a Ty jako właściciel będziesz mieć pewność, że wszystkie procesy są kontrolowane i optymalizowane.
✓ Rozwiązanie konfliktów na wysokim poziomie: Konflikty w miejscu pracy mogą mieć negatywny wpływ na atmosferę i efektywność zespołu. Podczas masterclassu stworzysz co najmniej dwie procedury, które przyczynią się do harmonijnej współpracy w Twoim sklepie.
✓ Lepsza obsługa klienta: Zadowoleni klienci to klucz do sukcesu każdego sklepu. Jasne i łatwe do wdrożenia procedury pomogą Twojemu zespołowi lepiej zrozumieć i obsługiwać potrzeby klientów, co przekłada się na lojalność i powtarzalność zakupów.
✓ Eliminacja błędów: Niech błędy w obsłudze klienta przestaną być problemem. Moja specjalistyczna wiedza pomoże Tobie i Twojemu zespołowi identyfikować i eliminować błędy, co wpłynie na zwiększenie satysfakcji klientów.
✓ Wsparcie w rozwoju osobistym i firmy: Ten masterclass nie tylko pomaga stworzyć i/lub poprawić procedury w Twoim sklepie, ale to inwestycja w przyszłość zarówno Twoją, jak i Twojego biznesu.
Po ukończeniu naszego masterclassu będziesz wyposażony w solidny szablon procedur, który pomoże Ci skutecznie zarządzać swoim sklepem stacjonarnym. Dodatkowo, otrzymasz 2 gotowe procedury, które możesz natychmiast wdrożyć, usprawniając działanie sklepu i podnosząc jakość obsługi klienta.
✓ Skuteczność w codziennym działaniu: Mój masterclass pomoże Ci stworzyć i wdrożyć skuteczne procedury działań codziennych. Dzięki temu Twoi pracownicy będą działać z większą pewnością siebie, a Ty jako właściciel będziesz mieć pewność, że wszystkie procesy są kontrolowane i optymalizowane.
✓ Rozwiązanie konfliktów na wysokim poziomie: Konflikty w miejscu pracy mogą mieć negatywny wpływ na atmosferę i efektywność zespołu. Podczas masterclassu stworzysz co najmniej dwie procedury, które przyczynią się do harmonijnej współpracy w Twoim sklepie.
✓ Lepsza obsługa klienta: Zadowoleni klienci to klucz do sukcesu każdego sklepu. Jasne i łatwe do wdrożenia procedury pomogą Twojemu zespołowi lepiej zrozumieć i obsługiwać potrzeby klientów, co przekłada się na lojalność i powtarzalność zakupów.
✓ Eliminacja błędów: Niech błędy w obsłudze klienta przestaną być problemem. Moja specjalistyczna wiedza pomoże Tobie i Twojemu zespołowi identyfikować i eliminować błędy, co wpłynie na zwiększenie satysfakcji klientów.
✓ Wsparcie w rozwoju osobistym i firmy: Ten masterclass nie tylko pomaga stworzyć i/lub poprawić procedury w Twoim sklepie, ale to inwestycja w przyszłość zarówno Twoją, jak i Twojego biznesu.
Po ukończeniu naszego masterclassu będziesz wyposażony w solidny szablon procedur, który pomoże Ci skutecznie zarządzać swoim sklepem stacjonarnym. Dodatkowo, otrzymasz 2 gotowe procedury, które możesz natychmiast wdrożyć, usprawniając działanie sklepu i podnosząc jakość obsługi klienta.
SZCZEGÓŁY
-
dwa 2-godzinne spotkania
-
online: 16 i 23 listopada
-
praktyka poparta długoletnim doświadczeniem
Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?
Masterclass krok po kroku:
DZIEŃ 1
- Analiza obecnej sytuacji: Przejrzymy aktualne procesy w Twoim sklepie. To pozwoli nam zidentyfikować słabe punkty, miejsca, w których procedury mogą być szczególnie przydatne, oraz obszary, które wymagają optymalizacji.
- Dyskusja na temat potrzeb: Wspólnie omówimy, jakie konkretne potrzeby Twojego sklepu mogą być zaspokojone za pomocą procedur. Czy potrzebujesz bardziej efektywnego zarządzania zakupami, czy lepszej obsługi klienta? Rozmawiając o Twoich celach, pomożemy dostosować procedury do Twojego biznesu.
- Identyfikacja potencjalnych działań: Będziemy pracować nad wyznaczeniem konkretnych działań, które można by wdrożyć, aby poprawić obsługę klienta i działanie sklepu. To krok, który pomoże nam opracować indywidualny plan procedur dla Twojego biznesu.
Nasze pierwsze spotkanie to kluczowy moment, w którym zrozumiesz, jakie korzyści mogą płynąć z procedur, jakie są obszary, które wymagają poprawy, i jak możesz szybko zidentyfikować problemy i zacząć działać.
DZIEŃ 2
- Tworzenie Szablonu Procedury: Wprowadzimy Cię w świat tworzenia szablonu procedury – elastycznego narzędzia, które dostosujesz do swoich unikalnych potrzeb. Będziemy krok po kroku budować strukturę procedury, która będzie służyć jako podstawa dla przyszłych działań.
- Analiza Potrzeb Twojego Sklepu: Razem z Tobą wybierzemy dwa kluczowe obszary w Twoim sklepie, które wymagają opracowania procedur. Czy to zarządzanie zapasami, czy obsługa klienta – te procedury będą dostosowane do priorytetów większości w grupie.
- Praktyczne Działanie: Będziemy pracować nad opracowaniem tych dwóch procedur w czasie rzeczywistym. W trakcie spotkania stworzysz konkretne plany działania, które możesz natychmiast wdrożyć w swoim sklepie.
Po zakończeniu drugiego spotkania będziesz gotów do wdrożenia dwóch kluczowych procedur, które pomogą usprawnić obsługę klienta i zarządzanie Twoim sklepem stacjonarnym. Gotowa na działanie? Do zobaczenia na drugim spotkaniu!
MASTERCLASS ONLINE
16 i 23 listopada, godz. 20:00- dwudniowy masterclass
- teoria i praktyka
- wieloletnie doświadczenie prowadzącej
Wyjątkowa Szansa: Konsultacje z Ekspertem w Pakiecie Z Miejscem Gwarantowanym!
16 i 23 listopada, godz. 20:00- Czy chcesz otrzymać jeszcze więcej wsparcia i indywidualnych wskazówek w zakresie tworzenia i wdrażania procedur do swojego sklepu stacjonarnego?
- Teraz masz szansę dołączyć do wyjątkowej grupy, która otrzyma nie tylko dostęp do masterclassu, ale także indywidualne konsultacje z prowadzącą.
- Co otrzymasz w Pakiecie z Konsultacjami:
- 1. Tylko 5 miejsc dostępnych dla osób, które otrzymają pełne zaangażowanie Agnieszki w analizie Twoich procedur.
- 2. Konsultacje: Prowadząca będzie Twoim przewodnikiem w dziedzinie procedur, analizując dwie, które stworzysz i wydobywając z nich ich największy potencjał.
- 3. Wsparcie Indywidualne: Pytania? Wątpliwości? Agnieszka jest dla Ciebie, aby rozwiązać Twoje kwestie związane z procedurami.
- 4. Ostateczna Weryfikacja: Agnieszka pomoże Ci upewnić się, że procedury są gotowe do wdrożenia, aby uczynić Twój sklep jeszcze lepszym.
- Miejsca w pakiecie z konsultacjami są ograniczone, więc zarezerwuj swoje miejsce teraz i przybliż swojemu sklepowi stacjonarnemu sukces!
POZNAJ OPINIE UCZESTNICZEK




O prowadzącej

Agnieszka Socha
Certyfikowana trenerka i mentorka biznesu, profilerka behawioralna, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek, osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Autorka pierwszej na polskim rynku książki dla właścicieli sklepów stacjonarnych “Nie rób ShoPki. Przepis na sklep, który zarabia”. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.
MASTERCLASS ONLINE NA ŻYWO:
Tworzenie Skutecznych Procedur dla Twojego Zespołu
Często zadawane pytania
Czy ten masterclass jest odpowiedni dla mnie, jeśli prowadzę sklep stacjonarny w branży dziecięcej?
Tak, masterclass skupia się na ogólnych procedurach zarządzania sklepem stacjonarnym, które można dostosować do wielu różnych branż. Będziemy pracować nad tworzeniem procedur, które są elastyczne i mogą być dostosowane do Twojej unikalnej sytuacji.
Jaką formę ma masterclass?
Masterclass to spotkanie online, w dwóch terminach, każde spotkanie zajmie ok. 2 h. Spotykamy się na platformie zoom. Przed masterclassem otrzymasz odpowiedni link, dzięki któremu zalogujesz się do spotkania.
Czy po szkoleniu otrzymam materiały?
Oczywiście. Otrzymasz dostęp do nagrania oraz materiały, do których będzie można wrócić i odświeżyć sobie wszystkie wiadomości przez rok od zakupu.
Czy w masterclassie może uczestniczyć osoba, która ma sklep, ale nie ma jeszcze zespołu, ale zamierza zatrudnić pracowników?
Oczywiście, przygotowanie się do pracy w zespole zanim rozpoczniesz zatrudnianie pracowników jest najlepszą inwestycją. Gotowe rozwiązania zamiast błądzenia. Skorzystasz z doświadczeń innych osób.
Dlaczego miałabym się szkolić u Ciebie?
Jestem praktykiem, nie tylko teoretykiem. Zarządzałam 4 sklepami i 12 osobami na raz i wiem doskonale z czym boryka się właściciel/ka sklepu, w którym brakuje procedur i poukładania najważniejszych elementów funkcjonowania sklepu.
Masz dodatkowe pytania? Napisz: kontakt@agnieszkasocha.pl