Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż

dwa dni warsztatów, podczas których zrozumiesz intencje Twoich klientów, nauczysz się wybierać towar, który będzie odpowiedzią na ich potrzeby oraz zwiększysz obroty przez doskonałą skuteczność sprzedaży

13-14.11.2021 (Wrocław)

„Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia” – Brian Tracy

Masz swój sklep stacjonarny lub pracujesz w sprzedaży? Kochasz to co robisz, ale chciałabyś rozwijać siebie i/lub pracowników, wchodzić na wyższe poziomy obsługi klienta, być jeszcze bardziej efektywną w sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami?

A może wszystko dotychczas robiłaś intuicyjnie i czujesz, że brakuje Ci systematyzacji? Nigdy nie poznałaś różnic w typologii klienta, a nawet jeśli tak, to nie do końca wiesz, jak je wychwycić i reagować, żeby klient czuł się z Tobą dobrze, nie odbierał Cię nachalnie i wybrał to co dla niego najlepsze? Chcesz w kontrolowany przez siebie sposób nie tylko słuchać, rozumieć i spełniać potrzeby swoich klientów, ale również móc sprzedawać więcej i podnosić obroty, a co za tym idzie cieszyć się lepszymi zarobkami?

Skuteczne komunikowanie ułatwia nam kontakty międzyludzkie na wielu płaszczyznach. Nie chodzi tylko o mówienie i słuchanie, ale przede wszystkim o rozumienie tego, co zostało przekazane nie tylko werbalnie, ale też w mowie ciała.

Skuteczne komunikowanie i budowanie relacji z klientami to najważniejsze umiejętności jakie powinien posiadać dobry sprzedawca.

Dlatego zapraszamy Cię na dwudniowe warsztaty, gdzie nauczysz się:

✔️ typologii klienta, dowiesz się o jego potrzebach i oczekiwaniach w stosunku do obsługi

✔️ tworzenia oferty, Twój towar będzie rotował, a Ty będziesz trafiać w gusta i oczekiwania klientów

✔️ spójności w tworzeniu wizualnie salonu/butiku, który jest zgodny z Twoją osobowością i typem klienta, do którego chcesz trafiać

Podczas naszego szkolenia poznasz sposoby na:

✔️ odpowiednie przedstawianie produktów zgodnie z typologią każdego klienta

✔️ skuteczną sprzedaż zalegającego towaru, który być może skreśliłaś już na zawsze

✔️ pokonywanie trudności w obsłudze, tak, żeby nie stracić, a zyskać lojalnych klientów

✔️ radzenie sobie w procedurach reklamacyjnych z korzyścią dla obu stron

Po naszym spotkaniu:

✔️ będziesz odczytywać realne oczekiwania Twojego klienta

✔️ zwiększysz kwotę pojedynczego paragonu, a co za tym idzie ogólne obroty

✔️ zyskasz pewność siebie i kontrolę w procesie sprzedaży

✔️ odkryjesz swoje atuty/mocne strony i będziesz potrafił/a świadomie z nich korzystać

Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?

Bo poprowadzą je kobiety, które całą swoją wiedzę stosują w praktyce w pracy z klientami od ponad 20 lat. Teoretyczne ramy przekuły w pracy w sklepach stacjonarnych i doskonale wiedzą, że klienci mówią:

„to ja się jeszcze muszę zastanowić”

„to jest za drogie”

„nic tu dla mnie nie ma”

„a jakiś rabacik?”

„dlaczego muszę tyle na to czekać”

„a w internecie widziałam…”

„Za rogiem u konkurencji….”

Tak, wiemy, że to bywa frustrujące. Poradzimy sobie z tym.

Agnieszka – jako sprzedawca od 20 lat, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem i właścicielka swoich butików – zna to od podszewki i poda Ci wszystkie przepisy na tacy.

Marta – osoba z doświadczeniem w sprzedaży od ponad 14 lat oraz personal shopperka, której klienci w zaufaniu mówią znacznie więcej niż sprzedawcy – uzupełni Twoją perspektywę o szczegóły, których być może nawet nie brałaś pod uwagę.

Jak odkryć potrzeby klientów, jak poznać czego potrzebują?

Jak sprzedawać skuteczniej i więcej?

SZCZEGÓŁY

  • dwa dni warsztatów
  • Wrocław – 13-14.11.2021
  • zostało 1 miejsce
  • praktyka poparta długoletnim doświadczeniem
  • w cenie lunch i przerwy kawowe
  • certyfikat po odbytym szkoleniu

Prowadzące:

Agnieszka Socha – właścicielka salonów Only Her, coach biznesu, w sprzedaży od ponad 20 lat.

Marta Podymkiewicz – brafitterka, stylistka, personal shopperka. Trener Akademii Brafittingu.

Warsztaty “Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem i efektywna sprzedaż”

ostatnie miejsca

 

 

O prowadzących

Agnieszka Socha

Certyfikowana trenerka i coach biznesu, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek, osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Autorka pierwszej na polskim rynku książki dla właścicieli sklepów stacjonarnych “Nie rób ShoPki. Przepis na sklep, który zarabia”. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.

Marta Podymkiewicz

Stylistka, personal shopperka oraz brafitterka. Specjalistka od obsługi klienta i skutecznych technik sprzedaży. Na co dzień dba o wizerunek swoich klientów. Stawia na autentyczność i indywidualne podejście do drugiego człowieka. Nie uznaje manipulacji oraz odgrywania ról przed klientem. W życiu oraz w pracy wyznaje zasadę Win-Win, dzięki czemu wszyscy są wygrani. Zdecydowana i mocna kobieta z zasadami, które skutecznie wdraża na sali szkoleniowej.

Warsztaty “Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem i efektywna sprzedaż”

Często zadawane pytania

Dla jakich branż jest to szkolenie?

To szkolenie jest dla każdej branży, w której oprócz czystego procesu sprzedaży oferujesz doradztwo i pomoc w wyborze. Bo na szkoleniu uzyskasz doskonałe wskazówki jak czytać klientów i odpowiedzieć efektywnie na ich potrzeby.

Mam długoletnie doświadczenie w sprzedaży – czy to szkolenie mi się przyda?

Jeśli czujesz, że w Twój proces sprzedażowy wkrada się rutyna lub dostrzegasz w sobie pola do zwiększenia efektywności, a co za tym idzie wyższych paragonów, to to szkolenie jest dla Ciebie. Poukładamy to co już wiesz w ramy, które pozwolą Ci bez frustracji korzystać świadomie z Twoich zasobów.

Ja lub mój pracownik jesteśmy nowe w sprzedaży – czy odnajdziemy się w ilości przekazywanej wiedzy?

Początek drogi zawsze jest lepszy z mapą niż bez niej. Na szkoleniu otrzymasz gotowe wskazówki dla wielu sytuacji, które Cię spotkają na drodze doradcy i sprzedawcy. To szkolenie jest idealne dla Ciebie.

Czym to szkolenie różni się od innych oferowanych na rynku?

Praktycznym podejściem do sprzedaży zdobytym w pracy w sklepach stacjonarnych, nie sieciówkach, ale takich, które nie mają dostępu do korporacyjnych rozwiązań masowych, a takich, które stawiają na indywidualne podejście do potrzeb klienta. Nie teoretyzujemy, a pracujemy podczas szkolenia na realnych sytuacjach z życia wziętych. Do tego perspektywa personal shopperki, która zna potrzeby z obu stron dopełni zrozumienia i wzbogaci ćwiczenia.

Jaką formę będzie miało szkolenie?

Będzie to forma wykładowo-warsztatowa, podczas której wspólnie opracujemy najlepsze dla Ciebie rozwiązania, będziemy ćwiczyć w grupach oraz aktywnie tak, żeby ze szkolenia wynieść wskazówki do zastosowania natychmiast w Twoim sklepie.

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas: kontakt@agnieszkasocha.pl