Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż
Dwa dni warsztatów, podczas których zrozumiesz intencje Twoich klientów, nauczysz się wybierać towar, który będzie odpowiedzią na ich potrzeby oraz zwiększysz obroty przez doskonałą skuteczność sprzedaży.
30 listopada – 1 grudnia 2024 (Wrocław)
Na warsztatach nauczysz się:
✓ typologii klienta, dowiesz się o jego potrzebach i oczekiwaniach w stosunku do obsługi
✓ tworzenia oferty, Twój towar będzie rotował, a Ty będziesz trafiać w gusta i oczekiwania klientów
✓ spójności w tworzeniu wizualnie salonu/butiku, który jest zgodny z Twoją osobowością i typem klienta, do którego chcesz trafiać
Zatrudniasz pracownika?
Możliwe dofinansowanie KFS nawet w 100%.
Dowiedz się więcej – napisz na Messenger (kliknij ikonkę w prawym, dolnym rogu).
Po naszym spotkaniu:
✓ będziesz odczytywać realne oczekiwania Twojego klienta
✓ zwiększysz kwotę pojedynczego paragonu, a co za tym idzie ogólne obroty
✓ zyskasz pewność siebie i kontrolę w procesie sprzedaży
✓ odkryjesz swoje atuty/mocne strony i będziesz potrafił/a świadomie z nich korzystać
Podczas naszego szkolenia poznasz sposoby na:
✓ odpowiednie przedstawianie produktów zgodnie z typologią każdego klienta
✓ skuteczną sprzedaż zalegającego towaru, który być może skreśliłaś już na zawsze
✓ pokonywanie trudności w obsłudze, tak, żeby nie stracić, a zyskać lojalnych klientów
✓ radzenie sobie w procedurach reklamacyjnych z korzyścią dla obu stron
SZCZEGÓŁY
- dwa dni warsztatów
- Wrocław – 30.11-1.12.2024
- praktyka poparta długoletnim doświadczeniem
- w cenie lunch i przerwy kawowe
- certyfikat po odbytym szkoleniu
Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?
Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?
Bo poprowadzą je kobiety, które całą swoją wiedzę stosują w praktyce w pracy z klientami od ponad 20 lat.
Teoretyczne ramy przekuły w pracy w sklepach stacjonarnych i doskonale wiedzą, że klienci mówią:
„to ja się jeszcze muszę zastanowić”
„to jest za drogie”
„nic tu dla mnie nie ma”
„a jakiś rabacik?”
„dlaczego muszę tyle na to czekać”
„a w internecie widziałam…”
„Za rogiem u konkurencji….”
Tak, wiemy, że to bywa frustrujące. Poradzimy sobie z tym.
Wrocław
30.11-1.12.2024- dwa dni warsztatów,
- w cenie lunch i przerwy kawowe,
- certyfikat po odbytym szkoleniu
POZNAJ OPINIE UCZESTNICZEK
O prowadzących
Agnieszka Socha
Certyfikowana trenerka i mentorka biznesu, profilerka behawioralna, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek, osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Autorka pierwszej na polskim rynku książki dla właścicieli sklepów stacjonarnych “Nie rób ShoPki. Przepis na sklep, który zarabia”. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.
Marta Podymkiewicz
Osoba z doświadczeniem w sprzedaży od ponad 15 lat oraz personal shopperka, której klienci w zaufaniu mówią znacznie więcej niż sprzedawcy – uzupełni Twoją perspektywę o szczegóły, których być może nawet nie brałaś pod uwagę.
Szkolenie:
Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż
Często zadawane pytania
Jaką formę ma szkolenie?
Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Będziemy ćwiczyć w grupach oraz aktywnie tak, żeby ze szkolenia wynieść wskazówki do zastosowania natychmiast w Twoim sklepie.
Dlaczego miałabym się szkolić u Ciebie?
Sprzedażą stacjonarną zajmuję się od ponad 20, a szkolenia prowadzę od ponad 12 lat.
Czy po szkoleniu otrzymam materiały?
Oczywiście. Otrzymasz materiały, do których będzie można wrócić i odświeżyć sobie wszystkie wiadomości.
Czy w szkoleniu może uczestniczyć osoba „świeża” w sprzedaży?
Jak najbardziej. Jest wtedy niespaczona rutyną i będzie mogła od razu wyrobić sobie dobre nawyki mowy ciała i ekspresji mimicznych w sprzedaży.
Jak duża będzie grupa?
Szkolenie przewidziane jest na maksymalnie 12-14 osób.
Dla jakich branż jest to szkolenie?
To szkolenie jest dla każdej branży, w której oprócz czystego procesu sprzedaży oferujesz doradztwo i pomoc w wyborze. Podczas szkolenia uzyskasz doskonałe wskazówki jak czytać mowę ciała, mimikę klientów oraz sposoby na ulepszenie własnej komunikacji niewerbalnej w celu polepszenia jakości obsługi.
Mam długoletnie doświadczenie w sprzedaży – czy to szkolenie mi się przyda?
Jeśli czujesz, że w Twój proces sprzedażowy wkrada się rutyna lub dostrzegasz w sobie pola do zwiększenia efektywności, a co za tym idzie wyższych paragonów, to to szkolenie jest dla Ciebie. Komunikacja niewerbalna stanowi nieodzowny element, który udoskonalony – daje fantastyczne efekty.
Masz dodatkowe pytania? Napisz: kontakt@agnieszkasocha.pl