Skuteczna komunikacja i budowanie relacji, mądra rekrutacja i zarządzanie pracownikami w sklepie stacjonarnym

dwa dni warsztatów, podczas których nauczysz się lepiej słuchać, rozumieć i współpracować

„Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia”.
Brian Tracy

Pracujesz w swojej branży już jakiś czas i kochasz to co robisz, ale chciałabyś się wciąż rozwijać, wchodzić na wyższe poziomy obsługi klienta, być jeszcze bardziej efektywna w sprzedaży oraz budowaniu relacji?

A może wszystko dotychczas robiłaś sama i czas najwyższy znaleźć odpowiednią osobę do twojego zespołu, z którą będziesz dogadywać się bez słów, a Wasze umiejętności będą się uzupełniać?

Skuteczne komunikowanie ułatwia nam kontakty międzyludzkie na wielu płaszczyznach. Nie chodzi tylko o mówienie i słuchanie, ale przede wszystkim o rozumienie tego, co zostało wypowiedziane, a nawet rozumienie tego co nie padło w słowach, a w mowie ciała.

Skuteczne komunikowanie i budowanie relacji to jedna z najważniejszych umiejętności jaką powinien posiadać lider.

Dlatego zapraszamy Cię na dwudniowe warsztaty, gdzie nauczysz się:

typologii klienta, dowiesz się o jego potrzebach i oczekiwaniach w stosunku do obsługi w przymierzalni

tworzenia oferty, Twój towar będzie rotował, a Ty będziesz trafiać w gusta i oczekiwania klientek

spójności w tworzeniu wizualnie salonu, który jest zgodny z Twoją osobowością i typem klienta do którego chcesz trafiać

mądrego rekrutowania pracowników, z którymi możesz stworzyć rewelacyjny, trwały team, uzupełniający się wzajemnie

bycia niezastąpionym liderem i mądrym pracodawcą znającym potrzeby zespołu

Jak odkryć potrzeby klientów, jak poznać co ich interesuje i co jest dla nich ważne? Jak słuchać ludzi?

Szczegóły:

☑ dwa dni warsztatów

☑ Wrocław

☑ tylko 12 miejsc

☑ praktyka poparta długoletnim doświadczeniem

☑ w cenie lunch i przerwy kawowe

☑ Jeśli znasz już typologię klienta i nie chcesz jej sobie powtarzać możesz wybrać tylko drugi dzień szkolenia

☑ prowadzące:

Agnieszka Socha – właścicielka salonów Only Her, coach biznesu, w sprzedaży do 20 lat
Marta Podymkiewicz – trener Akademii Brafittingu, zarządza salonami Only Her

Warsztaty “Skuteczna komunikacja i budowanie relacji, mądra rekrutacja i zarządzanie pracownikami w sklepie stacjonarnym”

tylko 12 miejsc

Zapisy: kontakt@agnieszkasocha.pl

O prowadzących:

Certyfikowana trenerka i coach biznesu, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek. Pomysłodawczyni i założycielka Akademii Profesjonalnego Brafittingu, z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i 10-letnim – w branży brafitterskiej. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.
Współtwórczyni i wykładowca Akademii Profesjonalnego Brafittingu. Brafitterka z 12-letnim doświadczeniem, specjalistka od obsługi klienta i skutecznych technik sprzedaży. Zdecydowana i mocna kobieta z zasadami, które skutecznie wdraża na sali szkoleniowej.

Warsztaty “Skuteczna komunikacja i budowanie relacji, mądra rekrutacja i zarządzanie pracownikami w sklepie stacjonarnym”

tylko 12 miejsc

Zapisy: kontakt@agnieszkasocha.pl