
Witaj w strefie dochodowych sklepów stacjonarnych!
Od czego warto zacząć?
Krok 1
Krok 2
Czego szukają klienci? Przyszłość sklepów stacjonarnych – transmisja
Moje osobiste wskazówki, obserwacje i przemyślenia odnośnie przyszłości sklepów stacjonarnych. Czas trwania: 55 minut W jakiej kondycji jest Twój sklep stacjonarny? ...pobierz darmową checklistę i sprawdź! Zapisuję się Rozumiem, że będziesz przysyłać mi wiadomości na...
Jak zachować równowagę i odzyskać lekkość w pracy, w domu i w relacjach – rozmowa z Anną Kuszewską-Sprawką
Anna porozmawia z nami o tym czy możliwe jest osiągnięcie totalnego spokoju, kiedy wygląda na to, że dni umykają jak szalone, a pracy nie ubywa. No i jak rozdzielić pracę od domu? Czas trwania: 1 godz. 12 minut W jakiej kondycji jest Twój sklep stacjonarny? ...pobierz...
Czy mikroekspresje i mowa ciała mają znaczenie dla sprzedawców? Rozmowa z Dianą Nowek
Czeka nas niesamowity wstęp do wspaniałej podróży z mikroekspresjami i mową ciała w handlu. Oglądając tę rozmowę poznacie i zachwycicie się dokładnie tak jak ja - niesamowitą postacią i światowej klasy profilerką behawioralną, prawdopodobnie jedyną Polką szkoląca...
Krok 3
Dołącz do naszej grupy dla właścicielek sklepów stacjonarnych:

Krok 4
Obserwuj mnie na Facebooku i Instagramie – na mojej stronie Fb zwykle co tydzień prowadzę transmisje live na tematy ważne w sklepie stacjonarnym:
Krok 5
To za mało? 🙂 Jeśli tak, zapraszam Cię na indywidualne konsultacje (online albo telefoniczne) – porozmawiamy na nich o tym, co Cię dręczy albo co chcesz wdrożyć, Ty wybierasz temat 🙂
Konsultacje indywidualne
246.00zł – 829.00zł
Co możesz omówić ze mną podczas konsultacji?
Właściwie wszystko co dotyczy Twojego sklepu stacjonarnego.
Chętnie podpowiem Ci w strategiach. A jest ich kilka:
→Social mediowa – jak publikować, co publikować, żeby klienci byli nie tylko zaangażowani pod Twoimi postami, ale też przychodzili, kupowali i wracali.
→ Cenowa – jakie ustalać marże i w jaki sposób, tak, żebyś nie skończyła na rozdawaniu rabatów, zarabiała, ale jednak przyciągała swoich klientów.
→ Obsługi klienta przed i posprzedażowej – jak zaprosić klienta do siebie, „zaczarować” go, żeby został na długo. Wracał i polecał Cię innym. Frazesy? Z moimi wskazówkami bynajmniej!
Możemy też omówić Twoje finanse. A co się za tym kryje?
Koszty, budżet, warunki z dostawcami i wreszcie, a wcale nie na końcu Twoje zarabianie. Bo w końcu nie po to prowadzisz sklep, żebyś ciągle myślała „księgowa mówi, że zarabiam, ale gdzie sią moje pieniądze?”
Poza tym sprawy pracownicze czyli rekrutację, jak pisać ogłoszenie, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne do Twojego sklepu i wybrać tego najlepszego pracownika. A potem? Jak z nim pracować, motywować go i rozwijać, żeby był skuteczny i przynosił wymierne efekty na paragonach.
Czy coś jeszcze? Czasami mam wrażenie, że o wiele więcej…bo daję wsparcie, pocieszam, kopię w 4 litery jeśli trzeba i razem idziemy do przodu.
Jedyne na co nie możesz liczyć w moim przypadku to wyłączne głaskanie i pitu pitu. Od tego ma się przyjaciół. Ze mną to konkretnie, do dzieła!