Co mówi klient kiedy się nie odzywa?

Mowa ciała i ekspresje mimiczne w sprzedaży

 

Dwa dni warsztatów, podczas których zwiększymy stopień uważności i popracujemy nad obniżeniem poziomu frustracji u obu stron w procesie sprzedażowym.

28, 29 września 2024 (Warszawa)

  Klient wygłasza same zachwyty i masz poczucie, że wszystko mu się podoba?

Nic nie wskazuje na to, że miałby nie kupić? A może potwierdza, że i to ładne i tamto piękne, że tylko jeszcze raz przymierzy i zdecyduje?

Potem wychodzi i słyszysz słynne „a kiedy będzie coś nowego”?

Chyba że na wszystko reaguje wyraźnym „eee nie”, ale w końcu finalizujesz paragon i zastanawiasz się, czy nie można było zaoferować więcej?

A może mówi, że świetnie i super, a za kilka dni wraca z reklamacją lub dostajesz negatywną opinię?

 

Jeśli takie sytuacje Cię frustrują i zastanawiasz się, czy da się ich uniknąć, to odpowiedź brzmi: TAK –  znając mowę ciała i mimikę klienta w sytuacjach sprzedażowych.

A może mówisz sobie:

✔️ mam nosa!

✔️ świetnie wyczuwam nastroje!

✔️ wiedziałam, że coś się wydarzy!

✔️ czułam, że ten klient nie kupi!

Masz zatem dobrą intuicję! Gratuluję.

Możesz połączyć swoje rewelacyjne wyczucie z wiedzą o mowie ciała
i ekspresjach mimicznych i osiągnąć jeszcze lepszą skuteczność w obsłudze klienta.

 

JEDYNE szkolenie na rynku dedykowane mowie ciała i ekspresjom mimicznym

w sprzedaży stacjonarnej.

Zatrudniasz pracownika?

Możliwe dofinansowanie KFS nawet w 100%.

Dowiedz się więcej – napisz na Messenger (kliknij ikonkę w prawym, dolnym rogu).

Dlaczego warto zdecydować się na to szkolenie? Zwłaszcza jeśli sprzedajesz już jakiś czas i wydawałoby się, że idzie Ci nieźle, a może nawet świetnie?

 Jeśli jednak jesteś tu i czytasz szczegóły, to może oprócz zwykłej ciekawości chcesz dowiedzieć się, jak możesz rozwinąć swoje umiejętności?

To szkolenie jest dla Ciebie, bo:

✔️ dzięki niemu zrozumiesz to, co podświadome. Wyciągniesz wnioski, ulepszysz automatyzację swoich działań i zastosujesz nowe – dla efektywniejszej sprzedaży

✔️ być może gestykulujesz i robisz miny, które rewelacyjnie pomagają Ci osiągać lepsze paragony! Cudownie! A co, jeśli jest na odwrót? Samoświadomość mowy ciała i mimiki jest nie do przecenienia. Zajmiemy się tym.

To szkolenie przyda Ci się, gdy:

✔️ patrzysz i patrzysz na kupujących i nie widzisz czy oferowany produkt im się podoba? A może tylko tak udają? Dlaczego mówią, że coś jest super, a potem słyszysz słynne zdanie „to ja się jeszcze zastanowię”? Pochylimy się szczegółowo nad rozpoznaniem, sygnałów mowy ciała i mimiki kupującego!

✔️ chcesz podnieść jakość doradztwa w Twoim sklepie stacjonarnym (i komunikacji w życiu – tak przy okazji….), bo czujesz, że mogłoby być lepiej?

Zdarza Ci się słuchać, ale nie słyszeć albo trajkotać jak katarynka, bo „masz gadane” i wiedzę na temat produktu, ale klient musi długo czekać, zanim pozwolisz mu się wypowiedzieć?

Kończysz zdania za klienta? Wyciągasz pochopne wnioski z informacji o potrzebach?

A może zamierasz w bezruchu i poczuciu bezradności, kiedy otrzymujesz sprzeczne sygnały od kupującego?

SZCZEGÓŁY

  • dwa dni warsztatów
  • Warszawa – 28, 29.09.2024
  • praktyka poparta długoletnim doświadczeniem
  • w cenie lunch i przerwy kawowe
  • certyfikat po odbytym szkoleniu

PROGRAM

Sobota (28.09.2024) 10.00 – 17.30

Mowa ciała w sprzedaży:

✔️ Czym jest mowa ciała i jak się ma do tego nasz mózg?

✔️ Czym jest norma bazowa i czy w sprzedaży możemy się na niej opierać?

✔️ Pierwsze wrażenie w sprzedaży (wygląd, postawa, cechy decydujące o powodzeniu u sprzedawcy)

✔️ Powitanie – jak zrobić to dobrze, ale nie teatralnie?

✔️ Słuchanie mową ciała („sabotażyści i pomocnicy”)

✔️ Prezentacja produktu ze świadomym użyciem mowy ciała

✔️ Mowa ciała klienta – jak wychwycić akceptację, wątpliwości i negację dla produktu oraz odpowiednio zareagować?

✔️ Finalizacja sprzedaży – jak nie zepsuć wszystkiego, na co pracowaliśmy od wejścia klienta do sklepu?

✔️ Co oznaczają konkretne ułożenia: głowy, ramion, rąk, dłoni, tułowia, nóg, stóp oraz całego ciała

Niedziela (29.09.2024) 10:00-15.30

Mimika w sprzedaży:

✔️ Różnice między ekspresjami mimicznymi a mikroekspresjami.

✔️ Jak możemy rozpoznać i zastosować ekspresje mimiczne i mikroekspresje w procesie sprzedaży, żeby nie wystraszyć kupującego (poznasz aż 26 wariacji emocji podstawowych widocznych na twarzy).

✔️ Samoświadomość mimiki sprzedającego, czyli zaobserwuj swoje miny i pozbądź się sabotażystów.

✔️ Niespójności w mowie ciała, mimice i słowach klientów –kiedy klient zachwyca się produktem, a potem wychodzi bez zakupów?

✔️ Pogarda w procesie zakupowym – jak ją rozpoznać, czy zawsze oznacza to samo i jak zareagować na te sygnały?

✔️ Ostatnie wrażenie w procesie sprzedaży – równie ważne co pierwsze. Chcemy, żeby klienci do nas wracali!

JEDYNE szkolenie na rynku dedykowane mowie ciała i ekspresjom mimicznym

w sprzedaży stacjonarnej!

 

Zatrudniasz pracownika?

Możliwe dofinansowanie KFS nawet w 100%.

Dowiedz się więcej – napisz na Messenger (kliknij ikonkę w prawym, dolnym rogu).

POZNAJ OPINIE UCZESTNICZEK PIERWSZEJ EDYCJI

O prowadzącej

Agnieszka Socha

Certyfikowana trenerka i mentorka biznesu, profilerka behawioralna, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek, osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Autorka pierwszej na polskim rynku książki dla właścicieli sklepów stacjonarnych “Nie rób ShoPki. Przepis na sklep, który zarabia”. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.

Szkolenie: CO MÓWI KLIENT KIEDY SIĘ NIE ODZYWA?

Mowa ciała i ekspresje mimiczne w sprzedaży.

Często zadawane pytania

Jaką formę ma szkolenie?

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Będziemy korzystać z autorskich ćwiczeń, nagrań wideo i wspólnej analizy. Będziemy ćwiczyć w grupach oraz aktywnie tak, żeby ze szkolenia wynieść wskazówki do zastosowania natychmiast w Twoim sklepie.

Dlaczego miałabym się szkolić u Ciebie?

Sprzedażą stacjonarną zajmuję się od ponad 20, a szkolenia prowadzę od ponad 12 lat. Ukończyłam Akademię Profilowania Behawioralnego, a to szkolenie oferuję jako pierwsze i jedyne na rynku dedykowane mowie ciała i ekspresjom mimicznym w sprzedaży stacjonarnej.

Czy po szkoleniu otrzymam materiały?

Oczywiście. Otrzymasz materiały, do których będzie można wrócić i odświeżyć sobie wszystkie wiadomości.

Czy w szkoleniu może uczestniczyć osoba „świeża” w sprzedaży?

Jak najbardziej. Jest wtedy niespaczona rutyną i będzie mogła od razu wyrobić sobie dobre nawyki mowy ciała i ekspresji mimicznych w sprzedaży.

Jak duża będzie grupa?

Szkolenie przewidziane jest na maksymalnie 12-14 osób.

Dla jakich branż jest to szkolenie?

To szkolenie jest dla każdej branży, w której oprócz czystego procesu sprzedaży oferujesz doradztwo i pomoc w wyborze. Podczas szkolenia uzyskasz doskonałe wskazówki jak czytać mowę ciała, mimikę klientów oraz sposoby na ulepszenie własnej komunikacji niewerbalnej w celu polepszenia jakości obsługi.

Mam długoletnie doświadczenie w sprzedaży – czy to szkolenie mi się przyda?

Jeśli czujesz, że w Twój proces sprzedażowy wkrada się rutyna lub dostrzegasz w sobie pola do zwiększenia efektywności, a co za tym idzie wyższych paragonów, to to szkolenie jest dla Ciebie. Komunikacja niewerbalna stanowi nieodzowny element, który udoskonalony – daje fantastyczne efekty.

Masz dodatkowe pytania? Napisz: kontakt@agnieszkasocha.pl