SZKOLENIE STACJONARNE

Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż

WARSZAWA, 9 i 10 marca 2024 r.

SZKOLENIE STACJONARNE

Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż

WARSZAWA,

9 i 10 marca 2024 r.

Na warsztatach nauczysz się:
 typologii klienta, dowiesz się o jego potrzebach i oczekiwaniach w stosunku do obsługi
 tworzenia oferty, Twój towar będzie rotował, a Ty będziesz trafiać w gusta i oczekiwania klientów
spójności w tworzeniu wizualnie salonu/butiku, który jest zgodny z Twoją osobowością i typem klienta, do którego chcesz

 

Po naszym spotkaniu:

 będziesz odczytywać realne oczekiwania Twojego klienta
zwiększysz kwotę pojedynczego paragonu, a co za tym idzie ogólne obroty
zyskasz pewność siebie i kontrolę w procesie sprzedaży
odkryjesz swoje atuty/mocne strony i będziesz potrafił/a świadomie z nich korzystać

Podczas naszego szkolenia poznasz sposoby na:

 odpowiednie przedstawianie produktów zgodnie z typologią każdego klienta
 skuteczną sprzedaż zalegającego towaru, który być może skreśliłaś już na zawsze
 pokonywanie trudności w obsłudze, tak, żeby nie stracić, a zyskać lojalnych klientów
radzenie sobie w procedurach reklamacyjnych z korzyścią dla obu stron

Podczas naszego szkolenia poznasz sposoby na:

 odpowiednie przedstawianie produktów zgodnie z typologią każdego klienta
 skuteczną sprzedaż zalegającego towaru, który być może skreśliłaś już na zawsze
 pokonywanie trudności w obsłudze, tak, żeby nie stracić, a zyskać lojalnych klientów
radzenie sobie w procedurach reklamacyjnych z korzyścią dla obu stron

SZCZEGÓŁY

  • dwa dni warsztatów
  • Warszawa – 9-10.03.2024
  • praktyka poparta długoletnim doświadczeniem
  • w cenie lunch i przerwy kawowe
  • certyfikat po odbytym szkoleniu

Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?

Dlaczego to szkolenie jest odpowiednie dla Ciebie?

Bo poprowadzą je kobiety, które całą swoją wiedzę stosują w praktyce w pracy z klientami od ponad 20 lat.
Teoretyczne ramy przekuły w pracy w sklepach stacjonarnych i doskonale wiedzą, że klienci mówią:
„to ja się jeszcze muszę zastanowić”
„to jest za drogie”
„nic tu dla mnie nie ma”
„a jakiś rabacik?”
„dlaczego muszę tyle na to czekać”
„a w internecie widziałam…”
„Za rogiem u konkurencji….”
Tak, wiemy, że to bywa frustrujące. Poradzimy sobie z tym.

POZNAJ OPINIE UCZESTNICZEK

O prowadzących

Agnieszka Socha
Certyfikowana trenerka i mentorka biznesu, profilerka behawioralna, właścicielka salonów OnlyHer, dystrybutor brytyjskich marek, osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Autorka pierwszej na polskim rynku książki dla właścicieli sklepów stacjonarnych “Nie rób ShoPki. Przepis na sklep, który zarabia”. Pasjonatka adrenaliny i grania w otwarte karty.
Marta Podymkiewicz
Osoba z doświadczeniem w sprzedaży od ponad 15 lat oraz personal shopperka, której klienci w zaufaniu mówią znacznie więcej niż sprzedawcy – uzupełni Twoją perspektywę o szczegóły, których być może nawet nie brałaś pod uwagę.

Szkolenie:

Skuteczna komunikacja, budowanie relacji z klientem
i efektywna sprzedaż

Cena na szkolenie w Warszawie urośnie za

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Często zadawane pytania

Jaką formę ma szkolenie?

Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Będziemy ćwiczyć w grupach oraz aktywnie tak, żeby ze szkolenia wynieść wskazówki do zastosowania natychmiast w Twoim sklepie.

Dlaczego miałabym się szkolić u Ciebie?

Sprzedażą stacjonarną zajmuję się od ponad 20, a szkolenia prowadzę od ponad 12 lat. 

Czy po szkoleniu otrzymam materiały?

Oczywiście. Otrzymasz materiały, do których będzie można wrócić i odświeżyć sobie wszystkie wiadomości.

Czy w szkoleniu może uczestniczyć osoba „świeża” w sprzedaży?

Jak najbardziej. Jest wtedy niespaczona rutyną i będzie mogła od razu wyrobić sobie dobre nawyki mowy ciała i ekspresji mimicznych w sprzedaży.

Jak duża będzie grupa?

Szkolenie przewidziane jest na maksymalnie 12-14 osób.

Dla jakich branż jest to szkolenie?

To szkolenie jest dla każdej branży, w której oprócz czystego procesu sprzedaży oferujesz doradztwo i pomoc w wyborze. Podczas szkolenia uzyskasz doskonałe wskazówki jak czytać mowę ciała, mimikę klientów oraz sposoby na ulepszenie własnej komunikacji niewerbalnej w celu polepszenia jakości obsługi.

Mam długoletnie doświadczenie w sprzedaży – czy to szkolenie mi się przyda?

Jeśli czujesz, że w Twój proces sprzedażowy wkrada się rutyna lub dostrzegasz w sobie pola do zwiększenia efektywności, a co za tym idzie wyższych paragonów, to to szkolenie jest dla Ciebie. Komunikacja niewerbalna stanowi nieodzowny element, który udoskonalony – daje fantastyczne efekty.

Masz dodatkowe pytania? Napisz: kontakt@agnieszkasocha.pl