Masterclass: Planowanie roku w sklepie stacjonarnym
Jak się przygotować?
– spis wszystkich akcji, które były w zeszłym roku – Jakie rabaty, jak długo trwały – jeśli pamiętam – jakie efekty tych akcji.
Jak to zrobić najlepiej jeśli nie było spisywane na bieżąco? Przeskrolować fb lub insta i sprawdzić chronologicznie.
– spis dostaw rzeczy zakontraktowanych (jeśli takie masz) wraz z przewidywanymi datami oraz kwotami.
– wypisz sobie najgorszy i najlepszy miesiąc finansowy i zastanów się, dlaczego tak było.
– zastanów się i wypisz, jakie konkretne rzeczy chciałabyś rozplanować na naszym spotkaniu.
Pobierz pliki:
Kalendarz na rok 2020 – podział kwartalny
Kalendarz na rok 2020 – podział na miesiące
Dodatkowy plik do planowania wydarzeń, który pomoże Ci łatwo zaplanować dowolne akcje w swoim sklepie
Masterclass
Nagranie masterclassu: