Jak zachwycić klienta przy kasie?
Tym razem dzielę się z Tobą moimi pomysłami na to, żeby klient zapamiętał cię na dłużej, miał z Twoim sklepem miłe skojarzenia i z uśmiechem wspominał zakupy.
Załóżmy, że masz świetny wybór, przemiłą obsługę, parking, rewelacyjną lokalizację, czyli można powiedzieć, że wszystko jest jak należy.
Co możesz zrobić jeszcze lepiej? Zachwycić klienta przy kasie! W dodatku tak, żeby to co wymyślisz nie było przewidywalne? Zostaw te nieszczęsne krówki w spokoju, znajdziemy inne, lepsze pomysły.
A gdyby tak skupić się na wszystkich zmysłach, którymi przecież odbieramy otaczający nas świat?
Dotyk – czyli uścisk dłoni (nie we wszystkich branżach, na pewno przy transakcjach z wysokimi kwotami) lub pomadka ochronna czy próbka kremu.
Słuch – „dziękuję, że odwiedził/a nas Pan/Pani”. Pomyśl co jeszcze możesz zrobić dla tego zmysłu.
Zapach – własny zapach sklepowy, który możesz przenieść na prezenty dla klientów w postaci saszetek, wosków.
Wzrok – materiały reklamowe i ulotki, które wniosą coś nowego do życia Twojego klienta
Smak – w dodatku z podziałem na pory roku. Jesień – jabłko, zima – mandarynka, orzechy, słoiczek z miodem, wiosna – herbata wiosenna, lato – woda.
Jeśli na Twojego klienta zadziała cokolwiek z tej listy – napisz do mnie, jeśli chcesz.
Powodzenia!
Czytała: Agnieszka Czubówna 😉